2 May 2015

Ben Kimim?

Postlayan: Unknown Zaman: 02:17
Öncelikle en sevdiğim yayın evi olan Carpe Diem den kocaman bir alıntı.

"İnsanlar İkiye Ayrılır:
Ben
   ve
Diğerleri"


Bu söz beni anlatıyor. Gerçekten. Peki ben kimim? Size kendimden bahsedeyim. Huyumdan suyumdan herşeyimden bahsedeyim.



  • Alışveriş anında vitrindeki elbiselere,kıyafetlere ağzının suyuna akıtarak bakan ben,sonra fiyatı pahalı gelince zaten nefret ettim diyen yine ben.
  • Ramazanda oruç tutan ben,orucunu unutup 4-5 bardak su içen yine ben.
  • Televizyonda E2'yi izlerken Friends dizisi çıkınca duygusallaşan ben.
  • Doctor Who'yu seven ben,Donna'dan nefret eden yine ben.
  • Kitapçının önünden geçerken içeri girmeden duramayan ben, en az 3-4 kitap alıp çıkan yine ben.
  • Kore Film ve Dizilerine bayılan ben,Kim Min-Kyo'yu sevmeyen yine ben.
  • Çok değişik ve bir o kadar da iyi arkadaşlara sahip olan yine ben.

Evet. İşte ben de böyle biriyim. Hobilerim ve Fobilerim neler?

Hobilerim

Yui Hirasawa'yı çizmek. Chibi oluşturmak. Kitap okumak ve Filmler izlemek.Gitar Çalmak.



Fobilerim

Karanlık. Hiçbir şey den karanlıktan korktuğum kadar korkmam. Hele ki korku filmleri izledikten sonra o gece mutfağa su içmeye gitmek var ya... Çok beter gerçekten.


En Sevdiğim ve En Nefret Ettiğim Şeyler

En Sevdiğim Şeyler

Odamın duvarlarına posterler asmak. (Ek1)
Hobilerimi gerçekleştirmek.
Kameramla değişik fotoğraflar çekmek.

En Nefret Ettiğim Şeyler

Okula gitmek ve yemek çubuğu (Ek2) kullanmak.

İşte ben buyum.Değişik biriyim,saçma biriyim. Bende böyleyim. Ne yapalım :).




Ek 1:


Ek 2: 







Görüşmek üzereee...













0 Yorum :):

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yui Hirasawa Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea