2 May 2015

Muzlu Fondü Yapımı.

Postlayan: Unknown Zaman: 05:34


Malzemelerimiz


  • Bir Yemek Kaşığı Kadar Süt
  • İsteğe bağlı Meyve (Ben Muz Tercih Ettim.)
  • Ve kalıp çikolata.



Nasıl Yapılır?


Öncelikle kalıp çikolatalarımızı fondü seti yardımıyla eritiyoruz. Eğer fondü setiniz yoksa bir cezveyi su ile doldurup ocağa verip üzerine bir cam tabak koyabilirsiniz.Cam tabağın içine de çikolatalar.

Çikolatalarımız eridiği zaman bir yemek kaşığı kadar sütümüzü ekliyip karıştırmaya devam ediyoruz.

Akışkan bir kıvama gelince ocağımızı söndürüyoruz.

Bir kaba meyveleri dilimledikten sonra üzerine bu süt ve çikolata karışımını döküyoruz.

İsterseniz siz çikolata karışımı ayrı bir kaba alıp meyveleri bandırarak ta yiyebilirsiniz.

Veee Fondü'müz hazır.




Afiyet Olsun.

2 yorum:

  1. Çok lezzetli gözüküyor :)) Blogunun tasarımı da çok güzelmiş çok beğendim sende benim gibi yenisin sanırım hayırlı olsun :)) Benim sayfama da beklerim :)) http://lifeofnil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Yui Hirasawa Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea